Multumim pentru vizita! Incercam pe cat posibil sa ajutam la crearea de continut din arii precum cultura, educatie, stiinta. literatura si altele. Orice distribuire este binevenita, asadar va invitam cu drag sa folositi butoanele de Social Media.

fizica stiinta educatie

Fizica pentru copii și tineri adulți

Ce este fizica?

Fizica este ramura științei care studiază materia și mișcarea acesteia, precum și cum interacționează cu energia și forțele. Fizica este un subiect uriaș. Exista multe ramuri ale fizicii, inclusiv electricitatea, astronomia, mișcarea, undele, sunetul și lumina. Fizica studiază cele mai mici particule elementare și atomi, precum și cele mai mari stele din cosmos si universul.

Oamenii de știință experți în fizică se numesc fizicieni. Fizicienii folosesc metode științifice pentru a testa ipoteze și pentru a dezvolta legi științifice. Unii dintre cei mai faimoși oameni de știință din istorie sunt considerați fizicieni, precum Isaac Newton și Albert Einstein.

De ce este fizica importantă?

Fizica explică cum funcționează universul care ne înconjoară. Multe dintre tehnologiile moderne sunt bazate pe descoperirile științifice făcute în fizică. Inginerii folosesc fizica pentru a proiecta avioane, mașini, clădiri, electronice precum calculatoarele și telefoanele mobile.

Subiecte de fizică

Câteva descoperiri importante în fizică

• Nicolaus Copernic – a descoperit că Pământul se învârte în jurul Soarelui.
  • Galilei Galilei – a demonstrat că obiectele grele nu cad mai repede ca cele ușoare, în faimosul experiment Turnul Înclinat din Pisa.
  • John Dalton – a descris atomul și a enunțat teoria atomică a materiei.
  • Albert Einstein – a publicat teoria relativității
  • Max Planck – a descris teoria cuantică
Discutii pe Facebook

Iubitor de arta si bun-simt, dispus intotdeauna la flirt cu Social Media, Advertising, Copywriting, Jurnalism si Fotografie. Entuziast Wordpress si SEO, dar cu limita, jurnalist pensionat inainte de termen din pricina dezgustului politic.

Post a Comment